La AMPAE se ha pronunciado sobre la ampliación de capital prevista próximamente en el RCD Espanyol mediante el siguiente comunicado:

Barcelona, a 26 de Maig de 2021.- La Junta Directiva de l’APMAE (Associació de Petits i Mitjans Accionistes de l’Espanyol) ha convocat la seva Assemblea Extraordinària el proper 10 de Juny per tractar-entre d’altres- el seu posicionament a la Junta General Extraordinària d’Accionistes de l’Espanyol del 21 de Juny, on s’ha d’aprovar l’ampliació de capital proposada pel Consell d’Administració.

La Junta Directiva de l’APMAE proposarà als socis que votin a favor de l’ampliacióde capital. Per poder afavorir la màxima participació dels petits accionistes i dels socis de l’Espanyol en l’ampliació de capital, l’APMAE demanarà una reunió amb el Consell d’Administració del RCD Espanyol per explorar opcions de col.laboració i oferirà un servei d’assessorament per tal de que els aficionats no accionistes puguin accedir a la compra d’accions.

Finalment, la Junta Directiva de l’APMAE vol tornar a donar l’enhorabona al Primer Equip per l’ascens, i els anima a assolir la victòria diumenge a Alcorcón, que certificaria el títol de campió de la Segona Divisió.

El president de l’APMAE, Carlos Bosch Sansa ha declarat “Volem fomentar la màxima participació dels petis accionistes, recordem que a la darrera Junta d’Accionistes de l’Espanyol es va aprovar que només podran assistir presencialment els accionistes que disposin d’un mínim de 100 accions, d’aquí la importància de recolzar l’APMAE en l’ampliació de capital.”

A la plana web de l’APMAE i als canals socials podreu trobar més informació de com participar a l’Assemblea Extraordinària de l’APMAE, a la Junta General d’Accionistes de l’Espanyol i a l’ampliació de capital del RCD Espanyol de Barcelona SAD.

Contacte de premsa: [email protected]

Més informació a www.apmae.net